Galopdag lørdag d. 10 november 2018

Dette emne indeholder 8 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Allan Høgholm Allan Høgholm 2 dage, 17 timer siden.

• Forfatter
    Allan Høgholm
    Allan Høgholm
    Participant

På lørdag er der Galopdag på Jyske Væddeløbsbane. Jeg ved ikke med jer, men jeg synes Galop er lidt sjovere end trav. Det starter kl. 12 og fortsætter til kl. 17. Jeg overvejer at smutte derud. Men ellers er det en fin mulighed for at øve sig på sportsfotografering og panorerings billeder 🙂
    https://www.facebook.com/events/2183539785259074/

Allan Høgholm
    Allan Høgholm
    Participant

Nogle af mine billeder fra tidligere på sommeren, kan ses via linket her
    https://www.facebook.com/pg/DKSportsfoto/photos/?tab=album&album_id=791050354431018

Lars Thomsen
    Lars Thomsen
    Participant

Go’ idé, Allan, tak for tippet. Jeg er i Odense på lørdag, så jeg kan desværre ikke være med.

Allan Høgholm
    Allan Høgholm
    Participant

Så vidt jeg husker koster det omkring 50kr at komme ind. Jeg er dog kommet gratis ind de sidste par gange, fordi jeg havde stort fotoudstyr med 🙂

Gitte Nielsen
    Gitte Nielsen
    Participant

Det er muligt at jeg kommer :-). Kunne være sjovt at øve den diciplin. Skriver lige på lørdag hvis jeg er sikker, for at aftale mødested.

Allan Høgholm
    Allan Høgholm
    Participant

Jeg tager ud på Væddeløbsbanen på lørdag, men jeg er dog netop blevet hyret ind af Væddeløbsbanen til at fotografere for dem et par timer, så jeg vil ikke kunne rende rundt med evt. andre som er smuttet derud, måske efter jeg er færdig for dem 🙂

Gitte Nielsen
    Gitte Nielsen
    Participant

Det er Herman Sallings Mindeløb på lørdag fra 12.45-17 og entré er gratis !! Tænker jeg tager derud kl. 12.45. Så hvis nogen vil mødes, så skriv her eller send en sms på 22542617 :-).

Gitte Nielsen
    Gitte Nielsen
    Participant

Hyggeligt at møde dig Allan :-). Og rigtig gode billeder som du linker til her ! Det er dælme en svær diciplin måtte jeg konstatere idag ;-).

Allan Høgholm
    Allan Høgholm
    Participant

I lige måde, og ganske fine billeder du har fik fanget derude 🙂

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Yes No