Fotomaraton 2020

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      Morten FichMorten Fich
      Deltager

Efter Mette Frederiksens seneste udmelding kan vi desværre ikke gennemføre Fotomaraton 2020 som planlagt. Jeg vil dog se på, om det kan gøres online således at opgaverne sendes pr. mail eller sms i løbet af dagen. HVordan billederene blive afleveret er lige nu et åbent spørgsmål lige som det videre forløb. Men følg med under aktiviteten.

Lars ThomsenLars Thomsen
      Deltager

Det ku’ være sjovt at lave det online, Morten. Den simpleste form kunne blot være en lukket Facebook gruppe hvor emnerne blev lagt op løbende.

Morten FichMorten Fich
      Deltager

Dommere /bedømmere søges
      Til at bedømme billederne fra ISO8000 Fotomaraton 2020 søges frivillige der har lyst at prøve rollen som foto-dommer.
      Som dommer / bedømmer skal du – alt efter hvor mange der melder sig – bedømme billederne fra en eller flere af opgaverne ved dette års foto-maraton. Du skal finde 1 eller 2 billeder, som du synes er en god besvarelse af opgaven og skrive en lille berundelse for dit valg. Du vil ikke kende fotografens identitet før bag efter. Det er en forudsætning, at Du ikke selv deltager i Foto-maraton 2020, der afvikles på lørdag.
      Er du interesseret, så skriv til mig på morten.b.fich@mail.dk

Monica PedersenMonica Pedersen
      Deltager

Hej Morten
      tak for indsatsen idag;-) Jeg var på roadtrip Djursland rundt, det gav lidt udfordringer, det var svære emner synes jeg, men det gjorde det også spændende om jeg kunne nå det inden for tidsfristen. Jeg ved godt du skriver, der skal printes og hænges op i klubben, det mener jeg faktisk ikke er nødvendigt…en eller anden elektronisk måde er ganske fint. Fortsat god weekend til alle Mvh Monica

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.