Klub rejse 2019 ?

Fora Klubsnak – om alt mellem himmel og jord Klub rejse 2019 ?

• Dette emne har 10 svar og 6 stemmer, og blev senest opdateret for 3 år af Lars ThomsenLars Thomsen.
Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      Gitte NielsenGitte Nielsen
      Deltager

Jeg var med på ISO8000´s rejse til Assisi i Italien sidste år, og det var en fantastisk tur på alle måder :-).
      Jeg kunne godt tænke mig endnu en rejse i år.Nød virkelig at være sammen med andre med samme interesse – fotografering ! Ved at Lars har leget lidt med tanker om en tur til Island, som kunne være rigtig spændende. Ved ikke hvor er du er med disse tanker Lars ? Men skulle vi ikke snart starte en snak om rejse eller ej i år ? Og hvorhen ? Hvad er stemningen ?

Allan HøgholmAllan Høgholm
      Deltager

Der er jo mange muligheder. Feriemæssigt ved jeg dog ikke om jeg har ferie til sådan en tur i det kommende ferieår. Min far har inviteret til en uge på Rhodos, og jeg derudover også skal fotografere på Smukfest.

Men ellers er der jo også muligheden for at tage en weekend, eller måske forlænget weekend til f.eks. Berlin, København eller andre byer, som ikke er så langt væk. Og det kunne jeg godt være frisk på 🙂

Jens RohdeJens Rohde
      Deltager

En forlænget weekend til f.eks. Berlin kunne jeg nok også godt finde plads til i feriebudgettet

Gitte NielsenGitte Nielsen
      Deltager

Jeg kunne også godt selv tænke mig en forlænget weekend i Berlin eller anden storby :-). Vil bare gerne høre, om Lars påtænker at arrangere noget andet. Men det ene udelukker vel ikke det andet ? At nogle f.eks gerne vil til Island eller anden dyrere rejse og andre hellere vil på forlænget weekend et sted, som ikke er så dyrt ? 🙂

Jens RohdeJens Rohde
      Deltager

Grundlæggende er der vel ikke mange begrænsninger ud over rejsetrang og lys til at arrangere blandt medlemmerne 🙂 – Så nej, jeg mener da bestemt at begge dele kan fungere parallelt med hver andre.

Mette SkovsbøllMette Skovsbøll
      Deltager

Jeg kunne bestemt også være friske på en forlænget weekend til et sted syd på, en længere tur er nok ikke lige relevant for mig i år, da jeg barsler med en tur til Grønland i september.
      Men jeg vil rigtig gerne være med på endnu en klubtur som Assisi, det var en super oplevelse

Torben ClausenTorben Clausen
      Deltager

Krakow i Polen er også en mulighed. Her kan der flyves fra Hamborg til under 1000kr tur/retur.

Allan HøgholmAllan Høgholm
      Deltager

Kan vi ikke bare køre til Polen, og gøre en tur ud af det? Der er vel ikke mere end omkring 12 timer dernede 🙂

Mette SkovsbøllMette Skovsbøll
      Deltager

Fin ide Allan

Lars ThomsenLars Thomsen
      Deltager

Gitte, det er korrekt at jeg går med tanker om en tur til Island – på et tidspunkt. Og de kortere ture som f.eks. Berlin, Polen, Bornholm er jeg bestemt også med på.

I morgen aften (d. 29/1) er der jo en aften om vores tur til Assisi. I programmet er der afsat tid til at diskutere næste tur, så lad os se hvad vi når frem til der.

Lars ThomsenLars Thomsen
      Deltager

Måske er Vilnius også en mulighed. Gitte har lige været der.

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.