Hvad er dit foto mål for 2022

Fora Klubsnak – om alt mellem himmel og jord Hvad er dit foto mål for 2022

• Dette emne har 5 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 7 måneder siden af Jens RohdeJens Rohde.
Viser 5 svartråde
  • Forfatter
      Anonym

Godt nytår alle 🙂

Jeg tænker at mange af jer har fotodrømme ligesom jeg. Store eller små.
      Et objektiv I ønsker jer, et motiv I jagter, en ny fotovej I ønsker at gå.
      Hvad er jeres fotomål/drøm for 2022 ?

For mit vedkommende er jeg vist sådan ca. i mål med udstyr (altså der er jo altid mere man kan drømme om..).
      Men jeg ønsker at udvikle på mit lille firma i det kommende år. Jeg vil gerne begynde at tilbyde portræt foto også, og så har jeg ideer til et par nye produkter jeg lige skal finde producenter til.
      Og så håber jeg at møde en masse af jer, og udveksle tanker og ideer 🙂

<3

Sanne

Henrik SørensenHenrik Sørensen
      Deltager

Hej Sanne,
      Og, først og fremmest (lidt forsinket) velkommen til klubben 🙂
      Men, vi mødes jo ikke så meget i disse tider.

Jeg synes det er vældig interessant emne du tager op her, og kunne derfor foreslå at du (hvis du har lyst) opretter en altivitet/møde – en aften her i januar, hvor intereserede kunne snakke om hvordan og hvilke mål vi har. Som et online-møde via Zoom fx – vi har en klub konto vi kan benytte.

Det er en meget flot hjemmeside du har, og du kunne måske fortælle hvordan du arbejder med den, og de produkter du udbyder ?
      Jeg er professionel fotograf hos Shoe-d-Vision (Skoringen’s kædecenter), men vil også gerne udvide mine private  fotoaktiviteter til mere end den smule jeg gør i dag.

Jeg kunne snildt forestille mig at der er flere der er interesserede i dette emne 🙂

dbh
      Henrik Sørensen
      Næstformand

Jens RohdeJens Rohde
      Deltager

Hej Sanne,

Også et velkommen til klubben herfra.

Mine planer for 2022 er egentlig ikke så store. Jeg har tænkt mig at opretholde aktiviteten fra 2021. Jeg har erfaret, at den bedste udvikling kommer, når jeg får lettet bagdelen fra sofaen og får brugt mit kamera.
      Så jeg fortsætter med at fotografere løst og fast i 2022. Hjulpet godt på vej af den fotopingpong jeg kører med en kammerat. Så skal der afleveres et billede hver anden dag. Så er man jo nødt til at lette den der bagdel 🙂

Og jo, nyt grej kan man jo altid drømme om. Men ligesom dig, så er jeg der, hvor jeg strengt taget har alt det, jeg har brug for. Så det fortæller jeg mig selv, hver gang min browser på mystisk vis er endt på forsiden til mpb.com eller vefafoto.dk igen 😉

Og jeg er enig med Henrik. En aften via Zoom om dette emne kunne være spændende. Så hvis du har lyst til dette, så skal jeg nok hjælpe med Zoom 🙂

Lars ThomsenLars Thomsen
      Deltager

Herligt indspark, Sanne, fedt at I nye deltager aktivt til klublivet 🙂

Personligt har jeg ikke sat mig nogle fotomål for 2022. Mine fotoaktiviteter ligger lidt stille i øjeblikket – jeg “hænger ud” på de danske skrænter i stedet og laver mest video for tiden 😉 Kig evt. med her.

Jeg har tidligere haft længerevarende fotoprojekter med “et billede hver dag i et helt år”. Primært for at holde mine “fotomuskel” i træning. Men det har været hårdt at være vedholdende – hver dag. Senere er det blevet til månedsprojekter – det har været mere overkommeligt.

Nogle gange har jeg lavet fotobøger fra “året der gik” eller fra et “månedsforløb”. Det er en fin måde – for mig – at gøre mine billeder synlige på. Jeg har også en fotovæg, hvor jeg har et udvalg af mine billeder hængene. Det ku´ jo også være et fotomål – at lave sin egen fotovæg. Se vedhæftede foto – blot til inspiration.

Attachments:
      You must be logged in to view attached files.
      Anonym

Ja det er sjovt som vefafoto eller goecker nærmest af sig selv popper op på skærmen.

Jeg er igang med videreuddannelse som tager MEGET af min energi. Så for at minde mig selv om at fotografi er det der lader mig op, er jeg nødt til at holde gang i det, med små (og langsigtede også) projekter 🙂

Jeg vil gerne mødes i klubben på et tidspunkt og sludre med jer om de ting vi hver især nusser med. Men jeg er ikke så god til online møder.

Jens RohdeJens Rohde
      Deltager

Så vil jeg se frem til en god snak, når Virusset-der-ikke-skal-nævnes igen har sluppet sit tag i os 🙂

Viser 5 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.